mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Caroline Lensen - 21 juni 2010 23:30

Nu blir det sängen och förhoppningsvis en godnatts sömn, och ännu en dag närmare inflyttningen till lägenheten. Så ville bara säga att jag älskar min underbara man och min underbara son!!

Av Caroline Lensen - 21 juni 2010 14:59

Så nu har vi flyttat in våra saker i våran lägenhet, det var tungt och jobbigt men värt besväret för lägenheten var jätte fin. 

Vi hade kollat lite fel för vi trodde att vi skulle bo i ett höghus men det var det inte så när vi kom dit och fick se att vi skulle bo i ett låghus och det inte fanns någon hiss så vart vi ju lite besvikna för vi hade hoppats att slippa bära så mycket. Och inte bara det de va spiraltrappor och högsta våningen...men nu är allt i lägenheten dock inte på plats för det ser just nu ut som ett bombnedslag, men vi får packa upp lite i taget och de får ta den tid de tar nu har vi en lägenhet med våra saker i så de känns jätte bra.

Bilder kommer på lägenheten när vi har fått lite ordning.

Och jag måste passa på att tacka alla för hjälpen utan den hjälpen vi fick igår hade vi aldrig klarat de, kommer inte kunna säga tack nog.


Så nu går vi bara i väntans tider på att få flytta in, men först skall vi fira midsommar med familjen. Och måste ju tala om för er som såg att vi sökte hundvakt att de löste sig, vi köpte en hundbur och så fick Obelix följa med, han älskar ju att åka bil så de blev jätte bra för honom.


Kram på er nu skall jag göra mig i ordning och gå ut en sväng :) Puss på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards