mammatillMelwin

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Caroline Lensen - 2 juni 2010 22:19

Tack för en helt underbar dag med dig älskling!! Det var verkligen jätte mysigt. Dagen resulterade i thai käk på en thai restaurang, sedan åkte vi ner till stan och käkade lite glass och sedan blev det slottsskogen där vi träffade en gammal klasskompis till mig och hennes kille och en vän till henne så vi satte oss faktiskt ner med dom och snackade med dom en stund. Och sedan åkte vi hem efter en helt underbar dag med världens bästa!!!!! 

Och jag måste också få tacka min underbara mamma och pappa för att dom alltid ställer upp för Melwin!! 

Mycket kärlek i detta blogg inlägget :) Men det gillar vi!!

Av Caroline Lensen - 2 juni 2010 14:38

Idag firar jag och Magnus två år tillsamman!! 

Tiden har gått så himla fort och vi har hunnit med mycket under dom här två åren :), förlovning, barn, flytt och giftemål. 

Känns helt skumt att tiden bara har försvunnit iväg. Jag minns forfarande när vi träffades eller veckorna innan vi träffades för första gången.

Jag och Magnus träffade varandra via E-kontakt, en sida här på internett. Vi skrev till varandra några rader och sedan pratade vi vidare på msn.

Helt plötsligt utan att tänka mig för så frågade jag efter hans telefon nummer. Då var jag inte säker på om han skulle ge det till mig eller inte....men jag fick det och jag ringde upp honom ganska så direkt.

Första, andra och tredje kvällen pratade vi med varandra hela natten, vi pratade om allt och vi hade fortfarande saker att säga varandra, pirret i magen fanns där men kunde man verkligen bli kär i någon över telefon??? Jag lugnade mitt sinne och tänkte detta kanske bara varar en stund kanske hör han inte av sig mer kanske var jag bara en rolig grej för honom. Men vi snackade med varandra i 3 veckor innan vi bestämde att vi skulle träffas. Han skulle komma hem till mig. Vi skulle mötas vid systembolaget i Karlstads centrum. 

Jag var så nervös hela den dagen gick jag runt och funderade tänk om han visar sig vara något helt annat än vad han har uppgett sig för att vara, tänk om han inte är den personen som jag har inbillat mig att han är???

Var det så smart av mig att bjuda hem honom till mig att sova där?? Många i min omgivning tyckte inte det var en sån bra idé han kunde ju vara en mördar......Stunden var inne då jag gick gatan fram och vi slutligen mötte varandra, det var en nervös känsla och värmen ute gjorde inte saken bättre. Båda var vi nog nervösa och sa inte så jätte mycket till varandra, men det kändes ändå bra.

Och nu sitter jag här två år senare gift och mamma till hans barn och det känns helt underbart!! Jag tänker vilken tur det var att jag satte mig vid datorn just den dagen och vågade skicka iväg några rader till honom. Tänk om han inte hade svarat.

Jag älskar verkligen dig Magnus och jag hoppas att du vet och att du känner det!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards