mammatillMelwin

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Caroline Lensen - 20 juni 2010 01:00

I morgon...eller egentligen idag så skall vi se våran lägenhet för första gången. Helt sjukt att det äntligen har kommit till den dagen. 

Så nu har vi handlat soffor, köksbord, soffbord och lite små saker. Sen fattas det bokhylla och massa smått som t.ex lampor men allt kommer succesivt, lite itaget inget att stressa för vi har i alla fall våran lägenhet. 

Sen hade vi lite problem med hur vi skulle göra med hunden eftersom vi bara skall flytta alla saker i morgon och sen åka med tillbaka till Göteborg för att fira midsommar här. Men hittade en hundbur på blocket som pappa och Magnus åkte och hämtade så nu får han följa med istället. Kul för honom slipper han sitta ensam.


Så vad har man gjort idag, jag och mamma har suttit bänkade framför tv:n och kollat på bröllopet. När det gäller kungafamiljen så tänker jag inte yttra mig om min åsikt men bröllopet var fint och kul att titta på så måste säga Grattis till Victoria och Daniel att dom äntligen fick gifta sig med varandra. 


Nu skall jag gå och sova för imorgon väntar en lång dag med mycket bärande och mycket spänning :) 


Sov så gott och dröm så sött Kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards