mammatillMelwin

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Caroline Lensen - 15 juni 2010 13:42

Så en uppdatering av vad som händer...inte så jätte mycket :) vi bara går i väntans tider att få flytta. Men från och med idag är lägenheten våran men Magnus jobbar hela veckan så det får bli på Söndag som vi flyttar. Så nu har vi köpt jätte fina soffor :) skall lägga ut bilder sen när vi flyttat in i lägenheten och ställt sofforna på sin rätta plats, just nu står dom i mammas och pappas vardgasrum. 

Annars har det inte hänt så jätte mycket tagit det väldigt lugnt och nu äntligen har vädret börjat bli lite bättre, tänkte vi skulle ha gått till slottsskogen idag men så tråkigt att gå själva så vi väntar jag och Melwin kanske kan göra de någon annan dag.

Nu skall jag passa på att gå in och duscha medans Melwin sover!

Puss och Kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards