mammatillMelwin

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Caroline Lensen - 17 juni 2010 14:08

Idag kom nyckeln på posten till våran lägenhet :) eftersom vi flyttar på söndag så kan vi ju inte hämta nycklarna då eftersom det är stängt. Men dom var gulliga och skickade en nyckel så att vi kan komma in i lägenhetn. 

Vi är fortfarande på jakt efter saker till lägenheten för att det skall bli komplett vilket kommer ta sin lilla tid, det som skall inhandlas innan söndag är i alla fall köksbord och stolar och soffbord. Vi vet vilket soffbord vi skall ha värre med köksbord...så är de någon som känner någon eller som har ett köksbord till övers så är det bara att hojta till. 

Vi behöver egentligen en bokhylla också men det får vi ta sen vi får ta lite i taget :) det är ju våran lägenhet, vårat hem och nu skall de göras till vårat. 

Våran första lägenhet som gifta, känns helt ofattbart kul. 


Så nått annat som hänt....hmm ja vi var på BVC igår och Melwin vägde 8780 gram och var 72 cm lång hans huvudomfång var 47 cm och första tanden håller på och växer fram. 

BVC-sköterskan sa att han verkar väldigt med och aktiv och väldigt pratglad, så hon frågade mig om jag får sova någonting, och nej det är inte mycket men det gör inte så mycket jag har ju en guldklimp som förgyller min dag :). 


Några planer för sommaren, nej det har vi faktiskt inte eller jo en sak finns inskriven på vårt sommarschema och det är att vi skall på dop den 4 juli, så vi håller på och försöker hitta någon som kan passa våran hund under den dagen....men det verkar bli svårt så vi får se hur vi skall lösa de. Någon frivillig??


Nu skall jag göra lite mellanmål som Melwin skall få när han vaknar så puss på er!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards