mammatillMelwin

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Caroline Lensen - 6 juni 2010 18:31

Ja som ni alla vet eller som jag tror att jag har nämnt i alla fall så har vi fått lägenhet :) Kontraktet är påskrivit och iväg skickat så det borde komma i retur nästa vecka! Så nu räknar vi dagarna till vi får flytta in den 15e, fast vi kommer inte kunna flytta den 15:e eftersom Magnus jobbar då men denna månaden blir det flytt. Det jobbiga blir väll att Magnus måste pendla så börjar han klockan 7.00 så måste han börja åka klockan 05.08, men det får vi stå ut med. Han har sagt att det är okej så vi kämpar tillsammans.

Så nu håller vi på och letar efter en soffa och hoppas på att hitta något snyggt :) Även köksbord och en sängstomme och lite till är vi på jakt efter. Så är det någon som har några möbler till övers eller som ni inte behöver så är det bara att hojta till :).

Nu skall jag hitta på något annat än att bara sitta här vid datan :) Kram på er!!


ÄLSKAR ER!! MELWIN OCH MAGNUS!!!!!

Av Caroline Lensen - 6 juni 2010 18:25

Nu är veckan och helgen slut och i morgon börjar ytterligare en ny vecka!! Känns intye som att man hinner med någonting alls längre!! Så vad har man gjort under helgen?? Ja här har det varit till att ta det lugnt, igår var vi på City Gross vilket egentligen skulle skett i fredags men det blev inte så. Efter vi vart på City Gross så åkte vi hem och käkade lite och kollade på en film, tyvärr blörjade filmen lite sent och vi kom inte i säng förrän klockan var 1 eller nått.

Sen måste jag ju uppdatera lite när det gäller Melwin, har ju skrivit mycket om att han sover dåligt osv. Så nu har jag börjat att ge ´honom gröt (samma som tidigare) vid klockan 20.00 och sen så ger jag honom välling när han vaknar någon gång runt 22.00-00.00 då sover han mycket bättre då vaknar han bara en gång på natten och det känns väldigt skönt men kanske inte skall skrika jippi ännu för detta har bara provats i 3 dagar så vi fortsätter och hoppas att det skall funka.

Sen kan jag också meddela att mammas lille skrutt börjar få en tand :) man kan känna den och se en liten vit sak som tittar upp längst ner. Shit alltså tiuden går så himla fort!! Så nu har vi börjat med tandborstning också, inte för att Melwin bryr sig så mycket han försöker bara tugga på den :).


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards