mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Onsdag

Av Caroline Lensen - 26 januari 2011 21:10

Tänkte sammanfatta denna dagen under samma rubrik :) Idag så började jag skolan klockan 10.00 man kan nog säga att jag var mer död än levande när klockan ringde, vilket den förävrigt inte hade behövt göra eftersom jag satt med en ledsen liten Melwin i fammnen som vaknade och började gråta. De lät verkligen som han hade jätte ont :( Så han fick lite välling och han lyckades somna om av det. Jag gick upp och gjorde mig i ordning och gjorde frukost och hade verkligen jätte dåligt sammvete för att jag var tvungen att gå iväg när Melwin mår så här. Det skär verkligen i mitt mamma hjärta, men som tur är har han ju pappa hemma. Blev en tår på vägen till skolan måste jag erkänna.


Naturkunskapen gick sådär känner att det nog blir detta ämne som jag kommer att få svårt för, eller så kanske det släpper när jag får läst igenom det ordentligt.

Efter lektionen så åkte jag för att handla lite jag handlade hälften av månadens mat igår och inhandlade hälften idag, för att det inte skulle bli lika jobbigt eftersom jag denna gången var själv för att handl. Dom andra månaderna brukar vi vara båda två och då brukar det vara lite lättare.


När jag väl kom hem så sprang jag in till datorn och loggade in på skolplattformen, och till min förtjusning så hade min lärare skrivit till mig att han rättat min uppgift :) jag fick VG+ ett poäng ifrån MVG :) Han frågade också varför jag valt att göra G - uppgifterna istället för att göra proven förra terminen, eftersom han hade kunnat ge mig ett bättre betyg om jag hade gjort proven. Men men gjort är gjort ibland misstror man sig själv. Man tror att man är mycket sämre än vad man faktiskt är.

Så nu är alla mina betyg registrerade så nu är det bara att csn tar ett beslut, men fick ju svaret att dom har 4 veckors handläggningstid, och min ansökan kom in 4 januari så dom har till 4 februari på sig och som alla andra sånna ställen så måste dom ju ta ut hela anläggningstiden...

I alla fall pengarna kommer och det är väl huvudsaken.


Melwin är också idag lite piggare eller i alla fall nu på kvällen, även fast han är lite slö men det är bättre :) så de ser ut som att det går åt rätt håll :)

Nu skall jag gå och diska sen skall jag fortsätta med min planering av mina studier, för jag har bestämt att planera in min tid mycket bättre denna terminen än vad jag gjorde förra terminen :)

Kram på er och kanske skriver jag lite senare om jag hinner :)

Tack förrästen till alla er som har ringt och frågat hur det är med Melwin och så :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards