mammatillMelwin

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Caroline Lensen - 19 januari 2011 21:08

Som jag skrev igår så går tiden otroligt fort och det känns som dagarna bara rinner förbi.

Idag har jag varit på möte hos specialpedagogen i skolan och startat min dyslexi utredning, nästa vecka fortsätter testerna. Sedan så har jag även haft lektion i Naturkunskap A, intressant men jag undrar om jag verkligen kommer att klara den kursen. Vi håller tummarna på de. Jag har idag också fått svar på att jag kommit in på Historia A och Matte B så nu är alla kurser startade. Dock har inte alla träffar varit ännu men dom flesta är nästa vecka. Känns som att denna terminen kommer att bli värre än förra. Så ni som känner mig och vet hur lite tid jag hade förra terminen, ni kan räkna med att de blir värre denna ;). Skall dock försöka med lite bättre planering denna terminen.


Idag har också mina böcker kommit :) känns skönt nu har jag bara två kvar att köpa men dom kan man köpa på första kursträffen.

Annars har det inte hänt sådär jätte mycket mer idag. Massor med mys och bus och i morgon tror jag att allvaret får börja nu när böckerna har kommit :)

Melwin sover sött för kvällen och har gjort det i snart 30 minuter så nu skall jag göra lite nytta för att sedan försöka lägga mig i tid! Kram på er!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards