mammatillMelwin

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Caroline Lensen - 14 januari 2011 01:06

Ja då var ytterligare en dag till enda. Shit tiden går verkligen jätte fort. Jag har ännu inte fått svar om jag kommit in på Historia A ännu. Har bara blivit runt skickad när jag har kontaktat folk...först min syo här i Falköping som skickade mig vidare till Götene där jag fick kontakt med en syo som skickade mig till läraren i Historia som skickade mig vidare till antagningsenheten här i Falköping....borde inte min syo ha vetat det?? Jaja huvudsaken är ju att jag får ett svar innan kursen startar och de gör den, den 27e januari. Så vi får väl se om dom lyckas ge mig ett svar innan dess....

Jag och Melwin kom i alla fall inte iväg till öppna förskolan idag och det var itne för att vi inte var vakna utan det var för att det var babycafé där idag och min lilla sötnos är ju inte längre inom den kategorin.

Annars har denna dagen bara bestått av städning en sådan där riktigt tråkig dag, som har skjutits upp hela veckan.

Men nu är de snart gjort, lite plock kvar och sen så skall vi packa.  Men packningen får nog bli i morgon när vi vaknar eftersom att lilleman ligger och sover i sovrummet där alla kläder är.

För i morgon skall vi åka till Uppsala :). Skall bli så himla mysigt. Kameran är på laddning :) hihi så lovar jag skall lägga upp bilder när vi kommer hem. Har liksom sett fram emot detta hela veckan. Har saknat alla där uppe så skall bli väldigt kul att åka upp :)

Nu skall jag plocka klart sen får det allt bli sängen så man är någorlunda pigg i morgon eller senare idag blir de eftersom klockan är över 12. Puss och kram på er och hoppas ni sover gott :) och har ni inte gått och lagt er ännu så får ni sova så gott när ni väl går och lägger er :)


Just det jag skall försöka att hinna blogga i morgon innan vi åker men hinner jag inte så lovar jag att blogga när jag kommer hem på söndag om det inte blir något i helgen vilket jag inte tror kommer ha fullt upp att gosa med Leon och Leah :) hihi

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards