mammatillMelwin

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Caroline Lensen - 12 januari 2011 18:23

Shit asså tiden går jätte fort :)  Idag har jag haft lektion i Naturkunskap, men det var mest information idag om kursen och målen och betygskriterierna.

Så känns som denna veckan är lite slapp de blir värre nästa vecka när allt börjar på riktigt. Det konstiga är att csn ännu inte har skickad något beslut angående mina pengar och jag har inte heller fått svar på om jag kommit in på min sista kurs....jaja. Jag har i alla fall beställt böcker idag :( fy fan fattar inte att det skall vara så dyrt. Tre kurser och böckerna gick på 1.417 kr. Som tur var hade jag Svenska A boken hemma och tjänade 338 kr och kommer jag in på Historia A så kommer den att kosta nästan 200 kr.

Jaja förhoppningsvis så kan jag sälja några av mina gamla böcker :) Någon som är intresserad så hojta till skall lägga ut dom på blocket tänkte jag :)

Nu skall jag gå och mysa lite med min lilla prins sen blir de sängen tidigt idag för jag tänkte att jag och Melwin skulle försöka att ta oss till öppna förskolan i morgon :)

Och på fredag skall vi åka till Uppsala :) och hälsa på min bror och hans fina familj :) det skall bli hur mysigt som helst. Massa kramar till er alla och skriver senare om jag inte somnar :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards