mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Caroline Lensen - 10 januari 2011 22:30

Jag är så tacksam för att vi har en son som verkligen äter allt... haha de är verkligen ingenting som vi har gett honom som han har spottat ut. Han har liksom smakat oliver och de äter han.. :) haha han är så söt våran prins. allt skall han smaka och är det någon som äter utan att han får smaka då kommer den personen att få höra de. Det går ju liksom inte för sig, om inte han får så ser han till att de inte är någon som kommer att få äta i lugn och ro :)

Av Caroline Lensen - 10 januari 2011 22:22

Ja det kan man nog kalla det med ett milt ord. Idag fick jag ett mejl som kom att förändra en del av min framtid....ni som känner mig vet att jag skulle söka till frisör linjen i Skövde som har en vuxenutbildning via Komvux. Men idag fick jag ett mejl från min syo att förra året var sista gruppen som utbildades. eftersom de utbildas en del frisörer och många går tyvärr arbetslösa och dom utbildar inte till arbetslöshet var svaret jag fick när jag i glädje skickade iväg ett mejl för att ta reda på hur jag skulle gå tillväga för att söka.

När jag fick mejlet så kändes de som en hel del av min motivation som jag haft bara flög ur mig :( Det är ju detta som gjort att jag faktiskt lite grann har orkat kämpa på med alla ämnen och med skolan....men men nu måste jag försöka att hitta en annan motivation och försöka komma fram till vad jag skall utbilda mig till istället...Är det någon som kanske har förslag eller tips på vad man kan tänkas läsa....hmm Jaja jag återkommer när jag har funderat ut de :( (alltså jag skall inte sluta blogga :)

Av Caroline Lensen - 10 januari 2011 12:17

Usch det känns i kroppen att jag somnade sent igår. Jag har ju ett litet problem, och det är ju att jag blir nervös för minsta lilla. Så jag kunde inte sova inatt eftersom att jag skulle till skolan idag. Och så här i efterhand så var det ju absolut ingenting att vara nervös för liksom.

Men nu är första dagen gjord och på onsdag börjar min första kurs

(Naturkunskap A). Jag har även bokat en tid till specialpedagogen eftersom att jag har dyslexi men gjorde en utredning för ca 9 år sedan så tyckte hon att det var dags att göra en ny sådan. Så skall träffa henne i morgon klockan 10.00 och samtala lite om hur vi skall göra.

Annars så händer nog inte så mycket idag, hoppas på att få svar om sista kursen jag sökt. Försöka få tag i alla lärare angående kursstarter och sånt Och så skall här städas :)

Så nu skall jag försöka få en trött liten prins att sova lite också :)

Så kram på er så länge!

Av Caroline Lensen - 10 januari 2011 00:16

Nu skall jag alldeles strax gå och lägga mig först borsta tänderna och tvätta ansiktet sedan blir det sängdags för i morgon väntar skolan...hmmm inte så jätte kul jag hade gärna haft en vecka ledigt till men men skönt sen när det är över och alla kärnämnen är klara :)

Och i slutet av veckan händer något jätte kul och mysigt så hoppas veckan går foooort :) Kram kram och sov så sött alla söta läsare :) Kul att de är så många som läser min blogg :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards