mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Mysig helg :)

Av Caroline Lensen - 24 januari 2011 14:17

I helgen har vi varit hos mina föräldrar i huset vi blev hämtade på lördagen av mamma, pappa och min storebror Andreas som för övrigt var uppe och kollade hur vi bor eftersom han inte varit här ännu :)

Sen åkte vi ut till Trädet och där började pappa att laga tacos medan vi gjorde ordning ett massage rum i ett av rummen så min mamma kan sätta upp sin bänk :)


Senare på kvällen kollade vi på film tyvärr ville inte min lillebror vara med och kolla vilket jag tyckte var lite tråkigt. Vi såg på trollkarlens lärling och jag tyckte faktiskt att den var väldigt bra :) någon mer som kanske har sett den?? I såna fall vad tyckte ni om den?

När vi hade sett klart på film så gick pappa och la sig och vi andra satt uppe och pratade och diskuterade fram till klockan var två på natten :) det var verkligen jätte mysigt. Bara väldigt synd att vi inte är samlade hela familjen lite oftare, och denna gången var vi inte ens hela familjen. Men kanske är det lite svårt när man är så många att få alla att samlas på ett och samma ställe.


Meningen var att vi skulle åka hem igår men eftersom att det var en man som skulle besikta huset inför försäkringen så erbjöd vi oss att vi skulle stanna kvar så dom inte behövde ta det en annan dag. Men nu är vi hemma :) Och jag skall sätta mig och göra en inlämning som skulle göras förra terminen som jag aldrig hann med så att jag kan få betyg i min sista kurs :) Men jag skriver nog lite senare.

Kram på er allihopa :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards