mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Måndag kväll

Av Caroline Lensen - 19 april 2010 23:19

Så var denna dagen också slut och idag har man inte heller gjort så jätte mycket, bakat bröd och fixat i köket annars har det varit väldigt lugnt, Melwin måste bli frisk så att jag kan få komma ut, i och för sig måste jag med bli frisk..

I morgon hade jag tänkt att jag skulle gå till Öppna förskolan men jag vet inte om det kommer att bli något utav det eftresom att Melwin fortfarande hostar och snorar en del. Men ut måste jag i alla fall i morgon för Obelix behöver mat och sen tänkte jag köpa avmaskningsmedel, börjar nämligen undra om det kan vara det som gör att våran lilla Obelix inte går upp i vikt, har inte skrivit så mycket om det men vi var dumma nog och köpte Friskis i en vanlig mat affär för er som inte vet vad det är och Obelix började tappa mer och mer i vikt men det har ju också varit en kostnads fråga....tyvärr jag vet att det inte skall vara de men kan ju försvara oss lite med att innan köpte vi den i alla fall på lantmänen och den var faktiskt bra!!!

Men så var jag i alla flal inne på en djuraffär i Sisjön och pratade lite med dom och då fick jag ett tips på en hundmat som skulle vara bra för magen, och just när jag var inne så hade dom ett erbjudande att man fick prova på 3 kg gratis och valde man sen att köpa den sorten eller något annat från just det märket så får man 50 kr i rabatt. 

Så i morgon tänkte jag åka och köpa en stor säck på 15 kg eftersom att han verkar må mycket bättre på den problemet är ju nu då fortfarande att han inte går upp, magen mår bra och så men han är alldeles för smal....Så skall snacka med dom och fråga vad dom tror att det kan vara så får vi se men jag tror att en avmaskning kan vara en ide att prova. 

En annan sak som jag tycker skulle vara roligt det är att få höra vilka det är som läser min blogg :) som om ni vill så får ni jätte gärna skriva en komentar med vem ni är, om ni känner mig och vad ni tycker om min blogg om det finns nått ni vill att jag skall skriva om osv så blir jag jätte glad!! Så får jag något roligt att göra i morgon! Och har ni frågor och sånt ni vill ställa så får ni gärna göra det också :) Godnatt på er och sov så sött

 
 
Ingen bild

Linda kiviloo

20 april 2010 09:51

Hej Caroline! Jag läser alltid din blogg! :-)
kram
Linda kiviloo

 
Ingen bild

mig själv :)

20 april 2010 11:56

Åh vad roligt :)hoppas allt är bra med dig!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards