mammatillMelwin

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Caroline Lensen - 12 april 2010 23:21

Nu är måndagen slut och ytterligare en ny vecka har börjat. Idag har Melwin varit dålig, han har haft lite feber och näsan bara rinner, och han har varit väldigt trött och gnällig mammas lilla plutt. Jag bara hoppas att han skall klara sig och hålla sig frisk till på Torsdag för då är de ju fotografering och vore väldigt tråkigt om vi missade de!!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, eftersom Melwin haft feber så har vi varit inne idag :( det har ju varit så himla fint väder så känns jobbigt att ha behövt sitta inne och bara gå ut snabba promenader med Obelix, men men förhoppningsvs så håller detta vädret i sig så att det kommer fler varma fina dagar som vi kan vara ute i. Häromdagen åkte Melwin rutchkana med sin pappa förrästen och det verkade som att det uppskattades från båda håll.

I morgon är älsklingen ledig och tanken var att vi skulle ta en promenad i slottsskogen men eftersom att Melwin inte är så pigg får vi se hur det blir med den saken. Jag säger inget om att ta ut honom om han är lite snorig för det kan man ju göra eftersom han ändå alltid sover så gott i sin vagn men jag vill inte att han skall behöva gå ut om han har feber.

Men i alla fall nu skall man kanske försöka få sig lite sömn så man orkar med morgondagen! Godnatt på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards