mammatillMelwin

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Caroline Lensen - 7 april 2010 20:10

Igår var det lillebrorsans födelsedag :) lillebror och lillebror han fllde 20 år, helt sjukt i mina ögon är han fortfarande den där lille pojken som springer runt och leker. haha men men han kommer ju alltid att vara min lillebror. Så igår var det mys med kakor och pizza osv.

Det blev ingen öppnaförskola för mig igår kom lite annat i vägen , men idag har jag faktiskt varit iväg, och det var jätte kul. Det var också uppskattat av lilleman som älskade sångstunden.Han skrattade och hade jätte kul, så det är definitivt någonting som vi skall göra om redan nästa vecka. Vi gjorde också handavtryck och fotavtryck i gips som skall torka så de är förhoppningsvis klart till nästa vecka.

Nästa vecka kommer även en fotograf till öppna förskolan och det fanns en lista där man kunde skriva upp sig på en tid, så jag skrev upp Melwin så på torsdag 15 aprl klockan 10.20 så skall Melwin fotograferas, så himla kul.

Annars har det inte hänt sådär jätte mycket faktiskt, Melwin somnade för en liten stund sedan efter mycket om och men, och min minsta lillebror har åkt till Karlstad till morfar. Han hade en kompis där som tydligen fyller år på måndag så han skulle dit och umgås med lite polare.

I morgon blir det till att flytta in alla sakerna i lägenheten, skall bli intressant att se hur den ser ut och hur området ser ut osv, jag lovar att uppdatera er i morgon kväll.

Nu skall jag ta de lugnt och kolla runt lite här på datorn men kanske skriver senare får se, för de blir sängen tidigt idag för i morgon skall vi åka härifrån klockan 9.00

Puss på er!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards