mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Caroline Lensen - 21 april 2010 22:25

Så var det onsdag och även denna dagen har gått till enda helt sjukt faktiskt vad tiden går fort, jag vet inte riktigt vad det är med mig heller det känns som att jag inte gör någonting och jag vill verkligen ut och träffa folk...känner mig väldigt nedstämd just nu och egentligen vet jag väll inte riktigt varför heller. Men jag tror att en bidragande orsak är att jag inte hittat så många att umgås med och många av mina vänner har lämnat min sida, flyttat eller dött så måste försöka hitta en ny bekanskapskrets. Behöver bli lite social.

Vet inte riktigt vad jag skall skriva mer idag eftersom jag inte har gjort så mycket, men skall skriva i morgon. 

Kram på er!!

Av Caroline Lensen - 21 april 2010 09:46

God morgon allihopa idag är det en fin dag ute och jag vill verkligen komma iväg någonstans och hitta på något men jag vill ju inte gå till öppna förskolan när han är dålig och smitta andra barn.

Jag har i alla fall ringt till BVC idag och enligt dom så är Melwins hosta ingen fara, eftersom att han är pigg och äter som han skall så är det tydligen inte något att oroa sig för, hon tyckte till och med att jag kunde gå ut med honom så han får frisk luft, så länge han inte har feber och så.

så kanske blir en promenad i slottsskogen fast det vore ju kul med lite sällskap så vi får väll se om de blir så eller om det blir nått annat.

Så jag uppdaterar er under dagen vad som händer här idag.

Kram på er!!

Av Caroline Lensen - 21 april 2010 01:01

Nu skall jag gå och sova här, tänkte bara önska er en godnatt sömn fast ni kanske inte är vakna just nu ändå men hoppas då att ni sover gott :). Melwin ligger och sover så himla gott i soffan men skall snart lyfta upp honom och in i sovrummet, han är fortfarande dålig och jag har försökt att få tag i BVC idag men jag fick inte tag i dom lämnade ett meddelande men ingen som har ringt tillbaka så jag skall ringa igen i morgon. Så det blir ingen öppna förskolan i morgon heller :( Vilket är lite tråkigt för jag skulle vilja hämta hem hans hand och fotavtryck men hasn hälsa är viktigare så vi får ta och vara hemma lite till.

Men nu skall jag hoppa i säng så sov gott och dröm sött i morgon skall jag se till att lägga in lite bilder på Melwin också som jag har tagit med mammas kamera eftersom att våran Är spårlöst försvunnen......

Natti natti

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards