mammatillMelwin

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Caroline Lensen - 8 april 2010 22:45

Fy fan vad irriterad jag är idag!! Idag har vi flyttat alla våra saker ifrån de förrådet som vi hade fått ställa in alla våra saker i in tll lägenheten. Och jag måste ju säga att en ny lägenhet måste verkligen sökas för det var i minsta laget, vi skall vara glada om vi får in våra sängar i det som kallades sovrummet....Men men alla saker står på plats förutom en sak som irriterar mig så in i HELVETE!! När vi packade alla saker så försvann någonting!! Och det har inte försvunnit på vägen eller i förrådet utan försvunnit i lägenheten under packningen!! Och eftersom vi gick igenom lägenheten innan vi åkte därifrån att det var helt tomt både jag, min storebror och min mamma minst två gånger var så vet vi att KAMERAN inte låg i lägenheten! Och varken min bror, mamma, pappa, min man eller våran son har kameran, och då är ju min fråga vart har den tagit vägen.....??? Det värsta av allt är att korten som fanns på minneskortet inte är sparade, alla nyfödd bilder på Melwin ligger i det minneskortet, förstå om det hade varit ni som blev av med dom!! Jag önskar verkligen att den kunde komma fram och att jag kunde få den tillbaka!! Jag skiter i själva kameran jag kan spara ihop till en ny men minneskortet med alla bilder på är ovärdeligt!!

Jag hoppas och önskar att någon snäll själ skall ge mig det tillbaka, för hoppet är ju det sista som överger oss människor, men jag lär väll hoppas i onödan!!!!

Jag lovar att skriva mer om dagens flytt i morgon men nu är jag bara så fruktansvärt irriterad och lessen på detta så jag orkar faktiskt inte skriva mer!!

Av Caroline Lensen - 8 april 2010 08:24

Hej och godmorgon, det är första gången på väldigt länge som jag är uppe så här tidigt, haha vaken har man ju varit vid den här tiden och så men det var länge sedan jag var uppe vid den här tiden.

Just nu sitter jag här på golvet och tittar på Melwin som gör allt för att försöka ta sig framåt, man ser frustrationen i ögonen när han istället för att ta sig frammåt glider bakåt. Så som sagt han tar sig bakåt och tar sig åt sdorna och han har vänt sig några gånger från mage till rygg. Han lyfter också på rumpan ibland men han har ännu inte kommit fram till hur han skall ta sig framåt.

Men nu skall här ätas lite frukost och min man skall ta och gå ut med våran hund sen bär de av en timmes bilfärd till Falköping för att flytta in alla våra saker i lägenheten.

Så jag önskar er alla en bra dag! Puss på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards