mammatillMelwin

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Caroline Lensen - 17 april 2010 20:34

Idag är det då Lördag och jag måste ju säga att det har nog varit den långtråkigaste och jobbigaste Lördagen på väldigt väldigt länge, här har inte gjorts sådär jätte mycket vi har torkat klart tvätten som inte blev klar igår och vikt den och lagt in den på sin rätta plats, sen har det inte hänt såjätte mycket mer här faktiskt. Men måste ju berätta hur dagen började, jag och Melwin låg i sängen och halv sov och klockan ringde så jag frågade min andra hälft om han ville gå till tvättstugan eller om han ville ligga kvar och ta hand om Melwin men hans beslut blev att gå och ta tvättstugan även om jag tror att han gjorde det för att vara snäll mot mig :)

Men i alla fall sen kom han in rusndes efter ca 20 minuter med datorn i handen, som såg hemsk ut, den hade gått sönder det var som en färg spricka i hela skärmen och det går inte att använda den men då kom jag på att vi kan ju testa och se om det är så att det bara är skärmen som är trasig för då är det ju bara att sätta in en extärn skärm och använda sig av så det är det vi har gjort nu men nu har vi bara lånat en av min lillebror medans han är ute så den skall han få tillbaka nu när han kommer hem, så nu kommer det åter igen att bli dålig uppdatering på min blogg, skall försöka skriva i alla fall en gång om dagen men ni får ursäkta mig för detta men skall fuixa en skärm i slutet av månaden så att vi kan använda våran dator. Men nu är snart maten klart så blir det lördagsmys med tacos och kanske någon bra film vem vet :)

Puss på er allihop!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards