mammatillMelwin

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Caroline Lensen - 5 april 2010 10:42

Så nu var det måndag, eller egentligen är det ju en söndag, vädret är tråkigt och energin ligger på nivå 0.

Är det detta dåliga vädret som gör att energin faller och man inte orkar göra någonting....i morgon skall jag i alla fall få tummen ur och gå iväg till öppna förskolan. Måste försöka hitta lite andra mammor att umgås med. Jag är en väldigt social människa och börjar nu känna att snart deprisionen tar över om jag inte får komma ut och träffa lite folk, börjar väll snart att prata med både väggar och annat.

I morse har jag tvättat klart det som inte blev klart igår och som jag skrev dom här tvättstugorna är verkligen jätte dåliga.


Sen har jag idag skickat ett mejl till en kvinna som är ansvarig för volontärerna på Ronald McDonald huset här i Göteborg, skulle verkligen vara kul att få hjälpa till där och stötta barnen och familjerna som bor där.


Och Melwin är på kanon humör och pratar och myser med mormor och morfar, just nu försöker han stjäla morfars iPhone! Haha teknik nörd redan, han älskar ju redan att kolla på tv och fingra på datorn liksom.


Det var allt för stunden skriver lite senare :) Puss på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards