mammatillMelwin

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Caroline Lensen - 15 april 2010 16:05

 

 

MAGNUS OCH

 

MELWIN LENSÈN

 

JAG ÄLSKAR ER!!!!!!!

 

               

Av Caroline Lensen - 15 april 2010 15:03

Idag är det då Torsdag och just nu sitter jag nere på pappas kontor´, vi var nämligen och käkade glass jag och min mamma och tänkte då att vi skulle överraska min pappa och köpte med lite glass till honom också. Han verkade bli glad för våran omtanke :)

Idag har jag varit på öppna förskolan i Frölunda och fotat lilleman för det var en fotograf där idag så det skall bli väldigt kul när bilderna kommer om ca 2 veckor. Melwin var jätte fin i sina vita byxor sin vita skjorta och en grå väst skall försöka skanna in den bilden här på datan sen när den kommer, jag tror att min pappa har en sådan skanner.

Efter fotograferingen så slank jag och mamma in på 421 som är ett köpcentrum som ligger här i Högsbo för er som inte vet, där skulle vi kolla efter en keps till Melwin eftersom att det börjar bli lite för varmt med mössa.

Men vi kom inte från 421 med enbart en keps utan dom hade rea på kläder, lättare sagt halva reapriset så hittade tre bodies som kostade 25 kr styck rena klippet liksom då kan man ju inte låta bli att handla om man har pengar :).

Så nu skall vi snart åka härifrån tänkte bara att jag skulle skriva några rader nu när jag ändå fick tillfälle :) Skall försöka skriva lite mer ikväll puss på er och njut av det underbara vädret, första gången idag som jag gör det eftersom Melwin har haft lite feber och varit dålig och jag med så vi får se för egentligen borde vi nog inte vara ute idag heller någon av oss men Melwin har i alla fall ingen feber.

Puss och Kram syns på stan :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards