mammatillMelwin

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Caroline Lensen - 20 april 2010 20:56

Idag började dagen med att vi åkte och köpte hundmat och med vi så menar jag ja, min pappa och lille Melwin :). På djuraffären så hittade jag ett jätte fint halsband till Obelix som jag vill köpa, det var ett läder halsband med nitar på som var väldigt snyggt. Sen var jag på apoteket och köpte avmaskningsmedel så nu har vi gett Obelix första dosen och även Zimba som är mammas och pappas katt, fast från början var det min som jag lurade hem till mamma och pappa och pappa sa att den absolut inte skulle vara kvar...haha och nu har den bott här i ca 4 år och när jag flyttade hemifrpån så fick jag absolut inte ta med mig den...nu skulle pappa aldrig kasta ut den, den sover i deras säng får skinka varje dag och lyxmat från djuraffären för flera hundra...en katt som absolut inte skulle vara kvar mer än tre veckor det är bra jobbat av katten. Sen så var jag och min älskling och handlade lite efter han slutade jobbet meningen var att vi skulle göra våfflor men så blev det inte utan det blev´kyckling, tortillabröd, ris och sås väldigt gott faktiskt. Efterrätten blev ostbågar och coca cola.

Idag är min mamma och pappa och min ena lillebror iväg och kollar på ett hus så vi får väll se om det blir husköp för dom eller inte det återstår att se. Nu skall jag kolla på tv med min älskling och kramas lite ;) men vi kanske hörs senare det beror på om lillebrorsan snor skärmen ifrån mig eller inte vilket är troligt att han gör :). Sen tycker jag ju att ni är väldigt dåliga på  att komentera mina inlägg ;)

Puss på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards