mammatillMelwin

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Caroline Lensen - 26 januari 2010 21:11

Verkligen lessen att jag inte uppdaterat er om vad som händer, men det har varit lite mycket just nu...men skall försöka skriva lite ändå :)

Melwin bara växer och växer, vi har inte varit på bvc på ett tag men man märker det när man lyfter honom...skall bli spännande att gå och väga honom den 1 februari och se hur mycket han har vuxit...då skall han också få sin 3 månaders spruta...shit fatta att han redan är tre månader gammal!! Hur kan tiden gå så fort...??? Men de är väll så det känns.

Denna veckan har varit en tuff vecka, och den är inte slut ännu...hoppas fortfarande på rätt samtal och rätt fras ifrån en viss person i morgon så snälla ni håll tummarna för mig :). Annars flyter allt på som det ska, Melwin växer, Älsklingen jobbar och jag är hemma och njuter av min mamma ledighet :). Jag skall kolla upp lite olika öppna förskolor här i karlstad att gå iväg på och träffa lite andra mammor.

Som sagt det har inte hänt sådär jätte mycket intressant....förra veckan var Melwins morbror Andreas här och hälsade på :). Vi kollade på film en av kvällarna och på fredagen åkte han vidare till Stockholm för att stå på någon antikmässa, och på söndagen åkte han vidare till storebror nummer två :) Roberth.


Som ni läst tidigare i bloggen så är det planer på barndop för Melwin :).

Är fortfarande i planer och försöker göra allt för att det skall bli så bra som möjligt...men ibland sätter ju pengarna sina gränser, men det är ju gästerna och sällskapet som gör en stor del av att det skall bli bra också :) och där kommer det ju inte bli några problem :). Inbjudningskorten är inte skickade ännu men dom kommer snart att skickas iväg.


I morgon skall jag försöka hitta på något har ju varit sjuk och är fortfarande lite krasslig, det började i Lördags jag vaknade och hade 37,7 grader (brukar ha 36,6) men det är ju ändå inte mycket feber men jag kände mig skit dålig hade jätte ont i halsen och öronen...det tog inte många timmar så hade jag helt plötsligt 38,2 grader. En timme senare hade jag 39,2 grader. Men det tog ca 2 timmar så var jag nere på 38 grader igen...helts sjukt när jag vaknade på söndagen så hade jag bara 37 grader igen...hur kan de bli så liksom....jaja nu har jag bara väldigt ont i halsen och i ena örat, Melwin har i alla fall klarat sig och det är väll tur de :)


Nu skall jag ta det lite lugnt kolla på tv sen skall jag äta lite kolatårta ;) eftersom Linda fyller år idag :) Så vill bara säga grattis till dig gumman du är bäst!!


Puss och Kram på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards