mammatillMelwin

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Caroline Lensen - 11 januari 2010 23:21

Hmm idag har jag inte gjort så jätte mycket...lagade mat till älsklingen till han kom hem, det blev kyckling och ris. Sen så har jag tagit lite kort på lilleman, för hans mormor och morfar ville så gärna ha lite kort på honom :), trots att dom typ har 300 bilder redan ;) men det är kul att dom är glada för sitt barnbarn och inte tvärtom.

Sen så vilade jag eftersom jag hade sån mensvärk så jag och lilleman låg och sov en stund. Sen var det bara att klä på sig och åkla ner till stan eftersom min morfar kom hem från Göteborg idag och min mamma och pappa hade skickat med två väskor med saker i som vi skulle ha bland annat lite kläder vi hade glömt, plus att dom hade köpt kläder till lilleman. Dom är ju för underbara!! Älskar er mamma och pappa ni är bäst!!

Sen tog jag bussen hem och min älskling kom och mötte mig för väskorna var lite tunga, bland annat hade dom skickat med en värmefläkt för våran lägenhet är iskall så när stackars lilleman ligger på sitt babygym på golvet så blir han iskall!! Fan skandal här betalar man hyra men man fryser nästan ihjäl i lägenheten!! Sjukt. Nej nu skall jag äta lite soppa med bröd sen blir de lite tv och sen sängen!! Puss och kram på er i kylan :)

Av Caroline Lensen - 11 januari 2010 15:14

Jaha då var den på återbesök igen då efter nästan 11 månader fritt från mens!!

Alltså varför?? Varför måste man ha mens? Jag hade hoppats att den skulle hålla sig borta ett litet tag till men icke sa nicke....nu är den tillbaka, tillbaka frö att stanna....och den hemska mensvärken är också tillbaka....why?? F fan vilken tur killar har egentligen dom slipper ju allt det jobbiga....fast i och för sig så missar dom den underbara känslan också...inte av att ha mens alltså men av att föda barn!! Innan förlossningen så tckte jag det var orättvisst att vi kvinnor skulle behöva föda barn, men nu efteråt skulle jag inte vilja byta ut det! Även om det känns och det gör lite ont och så, så var de ändå den underbaraste känslan jag upplevt, skulle inte vilja bta den mot någonting!!


Så vad jag har gjort idag det är inte mycket legat i sängen och sprungit ut med hunden! Annars har jag bara legat och tittat på  min underbara son och haft mensvärk...usch!!

Kanske skriver lite senare men nu skall jag vila lite och ta en värktablett.

Puss på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards