mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Caroline Lensen - 10 januari 2010 17:38

Kände bara att jag vill försöka förklara vilken känsla jag har för min son, jag älskar honom så otroligt mycket han är verkligen mitt allt!! Jag tror inte man kan uppleva den underbara känslan på ett annat sätt än när man får sitt barn!! Alltså älskade honom redan när han log i magen men då visste jag ju inte att det var en han och han hade liksom inget namn men självklart älskade jag min lilla bebis i magen! Men känslan man får när man för första gången får sitt efterlängtade barn på bröstet, då försvinner smärtan man genomlidit för att han skall komma ut, helt plötsligt så har man glömt hur ont det gjorde för man är så uppfylld av glädjen!! Något annat som också glädjer mig så himla mycket det är att alla verkligen har öppnat upp sina varma hjärtan för honom!! Han har verkligen blivit varmt välkomnad till denna världen! Tack alla ni som öppnat era hjärtan för honom ni anar inte hur mycket det betyder för mig!

Men egentligen finns det inga ord som beskriver hur mycket jag älskar min lilla prins, mitt lilla mirakel!! Mamma älskar dig!!!

Av Caroline Lensen - 10 januari 2010 16:33

Hej på er alla :)

Asså redan söndag...varför skall tiden gå så jävla fort!? Tycker det är orättvist tycker inte vi hunnit göra alls mycket denna helgen...jaja det kommer ju fler helger här i livet. idag har vi inte gjort alls mycket vi tog en lång promenad med Obelix, och sen har vi inte gjort mycket mer jo jag låg och myste med Melwin i morse han är ju så himla söt på morgonen när han ligger och skrattar!! Mammas lilla älskling. Just nu håller min stora älskling på och lagar mat..och så fort han har skalat potatisen så skall jag gå och diska lite grann.


Linda!!

För er som inte vet vem de är så tycker jag synd om er tänker inte berätta heller :) Jo då linda är en av mina närmaste vänner har känt henne i typ 5 år vi gick i samma klass på Angeredsgmnasiet, jag hoppade av men hon fortsatte och ändå höll vi kontakten. För er som inte vet det så skall Linda flytta in hos oss ett litet tag, hon har nämligen kommit in på skolan här i karlstad och skall bo hos oss till hon får sig en lägenhet, visst kommer det att bli lite trångt men det gör inget :) det är bara mysigt, finns det hjärterum så finns det skärterum :). OCh jag menar Linda är inte en sån person som tar en massa plats liksom hon är liten, snäll, söt och tystlåten, och vad gör man inte för sina vänner? Jo man ställer upp för dom!! och det jag vill säga med detta är att jag ser framemot att Linda skall flytta hit, redan nu på fredag flyttar linda in sina saker :) jippi hihi. Nu skall vi ha kul!! Vi har lovat varandra att detta året skall bli det bästa (kan i och för sig inte bli bättre än slutet på förra året då Melwin föddes!). Inga tråkigheter, vi skall bara ha kontakt med människor som ger oss positiv energi göra en förbättring av livet :). Så jag ser framemot att du kommer babe ;) Älskar dig Linda och vill att du skall veta det!! Du är ju den syster som mina föräldrar aldrig gav till mig.


Här kommer lite bilder på lilleman också :) Bodyn han har på sig fick han av Roberth (morbror, gudfar), Jessica och Liam i julklapp :)       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards