mammatillMelwin

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Caroline Lensen - 5 januari 2010 22:49

Igår kväll satt jag och kollade upp adressen till alla dom som står på gästlistan till Melwins dop...vi har fått ihop de till 80 personer om alla skulle dyka upp....hur skall man hinna snacka med alla haha...

Idag har vi inte gjort så mycket jag och Melwin tog det lugnt på morgonen...den lilla sötnosen vaknade klockan 7 och bara låg och skrattade så himla söt när han skrattar. Sen så somnade han om och vi vaknade igen vid 10 tiden...sen gjorde vi oss i ordning och Melwin har badat idag :).

Sen var det dax att gå till BVC för att väga och mäta :) Alltid lika spännande varje gång och se hur mycket han har gått upp...idag vägde han 6160 gram och var 63 cm lång inte undra på att han växer ur sina kläder.

Den 1 februari skall han få vaccination mot polio och sånna saker...och då skall vi tydligen också ha mamma samtal.

Sen gick vi hem ifrån BVC, och Magnus slutade tidigare idag så han var hemma ca 14.15 då gick han och Melwin ut en sväng medans jag lagade mat vilket resulterade i fisk, dill, ägg och räksås med potatis mos! Mycket gott om jag får säga det själv :).

Efter vi hade ätit så gick vi in i sovrummet och satte på datan och glodde på film....första filmen hette Harry Brown den handlade om en äldre farbror som bor i ett typ ghetto...och han ser hur ungdomarna blir mer och mer våldsamma....till slut mördas hans bästa och enda vän och han bestämmer sig för att göra någonting åt det, så han börjar sätta skräck i ungdomarna...jag tyckte den var ganska bra värd att se i alla fall.

Sen såg vi på G-fourse haha den var ganska kul handla om marsvin också värd att se.

Nu skall jag titta runt lite på nätet om jag hittar några roliga ideér till dopet :) men ni får ha det så msigt och sova så gott så kanske vi syns i morgon :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards