mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Caroline Lensen - 3 januari 2010 23:37

Nu är vi hemma i Karlstad igen efter en väldigt trevlig vistelse i Göteborg!! Har verkligen världens underbaraste familj.

Har inte hunnit att blogga sådär jätte mycket nu när vi har varit i Göteborg man vill ju gärna vara lite social men nu är jag hemma igen och skall börja skriva igen :). Men ska berätta lite i korta drag vad vi har gjort i Göteborg.... Vi har bland annat färgat mitt hår äntligen :) hihi så himla skönt sen har det spelats en del kort och kollats på en hel del film....sen har jag och Magnus åkt runt och kollat lite grann på kyrkor för att se om vi kan hitta någon fin till Melwins dop. Men efter lite prat och lite funderingar så måste jag säga att jag ville nog innerst inne ha de i den kyrkan där jag är uppväxt och där jag varit en del som barn. Så nu har vi kommit så långt att vi bestämmt en kyrka....

Vi håller också på och spånar på dagar...vi hade två dagar som vi hade plockat fram den 27e mars och den 3e april. Men sen så snackade jag med min storebror Melwins gudfar för att kolla om han var bokat någon av dessa tillfällen och eftersom den 27e passade honom bäst så skall vi nu snacka med prästen och se om hon är tillgänglig den 27e. Och bara dagen och datumet och tiden är bokat så skall de börjas att skicka inbjudningskort...


Ser verkligen fram emot dopet att få dekorera och baka och göra fint...har lite ideér och planer...men har tid på mig att komma på mer roliga saker. Ser verkligen fram emot de som fan hihi. Magnus är ju inte så jätte intresserad han vill gärna hålla sig lite i bakgrunden eller så är det så att han litar på mitt omdöme :).


Måste också berätta någon som verkligen värmer mitt hjärta och det är att mina bröder och då tänker jag framförallt på Mathias :) han är verkligen så himla mysig med Melwin de är i och för sig alla men alla ni som känner mig och min familj förstår nog varför jag gläds av att Mathias är så go med Melwin...så fort Matte kommer i närheten av Melwin så skrattar han jätte mycket hihi.


Nej nu ska jag titta runt lite på nätet och hitta lite tips och ideér till dopet och sen måste jag sova...natti natti på er hörs i morgon kram på er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards