mammatillMelwin

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Caroline Lensen - 16 januari 2010 23:12

Nej men fy vad dålig jag har varit på att skriva här nu då!! Jag har tänkt att jag skall skriva men det har inte kommit längre än till tanke har varit lite mycket :). I går kom Linda hit :), så nu skall hon bo här ett tag! Skall faktiskt bli väldigt kul lite sällskap, har saknat lite att ha folk runt omkring mig. Så igår gjorde vi inte så jätte mycket tog det lite lugnt, kollade på Lets dance. Idag har vi inte heller gjort sådär jätte mycket faktiskt....vi var ute på Ica Maxi en stund, och sen så åkte vi hem och bjöd min morfar på lite fisk och potatis och äggsås :), sen behövde han hjälp med lite saker på datan.

hmm vet inte riktigt vad jag skall skriva just nu men återkommer kanske lite senare skall kolla klart på Beck och mysa lite med min lilla prins.

Massa pussar på er!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards