mammatillMelwin

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Caroline Lensen - 29 juli 2010 13:17

Grattis mamma och pappa till nycklarna till erat hus!! Så himla kul för er!!


Så vad har vi gjort idag inte så jätte mycket vaknade klockan 10.00 och då åt vi lite frukost och kolla lite på barnkanalen, de är ju så dåligt väder idag så inget kul att vara ute. Melwin ligger och sover, kors i taket han har sovit i lite mer än en timme han som brukar sova så himla dåligt eller typ inte alls på dagarna.


Kattungarna blir modigare och modigare just nu springer som runt här i vardagsrummet och möter Zimba lite då och då och än så länge lever dom allihop :). Obelix har ännu inte fått träffa dom mer än på avstånd. 


Så vad händer idag...hmm inte så mycket har ont i hela kroppen idag men det beror nog på vädret har ju problem med reumatism eller som diagnosen gav kronisk ledvärk men de skall tydligen vara ungefär samms sak. 

Idag skall vi även köra ett lass till huset med grejer så kanske det känns som att de händer lite saker. 

Kram på er nu skall jag hmm nä jag vet inte vad men skall försöka sysselsätta den lille.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards