mammatillMelwin

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Caroline Lensen - 15 juli 2010 01:14

Nu är han äntligen hemma min älskling :) efter mycket slit på jobbet och en lång resa hem med krångel på sj tågen som vanligt....varför skall de alltid vara försenngar på Sj jag fattar inte de. De är inte alltid det handlar om många minuter det kan vara typ 5 minuter men jag tror fan aldrig jag har åkt tåg och tåget har kommit i tid eller avgått i tid alltid är det något!! Men men skitsamma älsklingen är hemma efter 25 minuters försening. Och jag har saknat honom jätte mycket idag!!


Så vad har man gjort idag då!!?? Inte så jätte mycket Melwin har sovit ca 1 timme på hela dagen helt fruktansvärt, vad skall jag göra med honom egentligen? Sen har jag kollat lite grann på nätet efter kalas grejer, det är nämligen så att Magnus son, inte Melwin utan hans äldre son Ludwg fyller år nu på söndag och i slutet på månaden kommer han till oss i två veckor så jag håller på och kollar runt lite efter olika tårtdekorationer och sånt för jag tänkte jag skulle baka en fin tårta och göra lite fin dukning med nått roligt tema men vet inte riktigt vad de skall bli så avslöjar ingenting ännu. Men lovar att lägga ut bilder sedan när allt är klart alltså efter kalaset :)

Nu skall jag göra mig i ordning för att snart gå och lägga mig så ni får ha de kanon bra!!

Sov så gott och dröm så sött :) I morgon bär det av till Göteborg för att hjälpa mamma och pappa.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards