mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Caroline Lensen - 3 juli 2010 23:08

Nej nu har man inte bloggat på ett tag och det beror inte på att jag inte har velat, för det sjuka är nu när jag inte har kunnat då har jag velat blogga och när jag kan då vet jag inte vad jag skall skriva är det inte sjukt...??

Så andledningen till att jag inte har skrivit är att vi har flyttat och vi har inget internett där för tillfället men skall försöka fixas så snart som möjligt.


För övrigt trivs vi väldigt bra i vårat nya område med våran fina lägenhet och närheten till naturen. Vi har en "djurpark" typ 20 minuters gångavstånd hemifrån oss, alltså inte så mycket djur men kossor, gätter, grisar hästar och fåglar och kaniner och ett utkikstorn så man kan se hela Falköping. Men jag lovar det var en match att gå upp i det 35 meter höga tornet med 192 trappor och 14 ståltrappor så en tripp upp i det tornet varje dag så har man nog tappat magen snart :).

Så vad skall man mer skriva om, de har varit mycket upppackande av våra grejer och mycket plockande i lägenheten. Bilder kommer när vi har kommit lite mer i ordning.

Just nu är vi i Göteborg eftersom vi skall åka med mamma och pappa och mina syskon på dop i morgon till våra kusiner. Melwins syssling så det skall bli kul skriver lite mer i morgon för just nu är jag trött och skall slå in paket sen skall jag sova för i morgon bär det av klockan åtta och då skall man hinna göra sig i ordning innan dess så bäst att försöka sova.

Men godnatt på er och hoppas inte ni saknat mig för mycket :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards