mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Caroline Lensen - 21 juli 2010 22:21

Idag har jag packat en hel del kartonger och plockat ner en bokhylla som skall kastas. Shit alltså vad man samlar på sig saker genom åren, jag menar mamma och pappa har en hel 5 rumare att tömma på 140 kvadratmeter det är ju klart att det finns saker att packa ner liksom. Har sammanlagt kanske packat 20 kartonger med bara porslin :) och då är inte vardagsporslinet med räknat utan nu pratar vi fin porslin.

Sen var jag på Förlunda Torg en sväng med min lillebror, hans tjej och Melwin.

Min lillebror skulle en sväng till Arbetsförmedlingen, och medans dom gick dit så tog jag en titt på Torget och hittade en hel del fina kläder på rean framförallt till lilleman som växer så att det knakar, helt sjukt hur fort han växer ut sina kläder.


Har precis fårr lilleman att sova efter mycket skrik och många tårar han kan ju missa nått om han somnar!! Men som sagt nu sover han äntligen och jag skall sätta mig en stund framför Tv:n med min man sen skall jag också gå och nana med mina två prinsar.


Natti Natti på er!!

Av Caroline Lensen - 21 juli 2010 17:43

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men har varit em hel del att göra, vi är just nu nere i Göteborg och hjälper mina föräldrar att packa och göra i ordning inför flytten till huset. Och sen så hade jag en jätte mysig måndaga och tisdag tillsammans med min lille bror och hans flickvän, vi lagade lite mat och spelade monopol och var allmänt flummiga :) Kul att hitta på något annat än att bara packa och fixa. Melwin var också med, stackars Magnus jobbade så han fick inte följa med :P. 

Hmm något annat som har hänt, nej inte så mycket faktiskt har bokat biljetter för Magnus son som skall komma till oss nästa vecka, det skall bli kul. Håller på och planerar inför det också så att vi kan hitta på lite saker. Första gången för honom att se lägenheten också. Sen har han ju fyllt år så vi skall ha lite kalas för honom också en av dagarna som han kommer. Är det någon som har ett förslag på vad man kan köpa till en 5 åring?

Som sagt annars är de inte så jätte mycket som har hänt.

Vet inte om jag har skrivit det men Melwins andra tand håller på och växer fram så nu har han två tänder längst ner som håller på att komma fram :)


Sen måste jag bara skriva lite om min minsta lillebror och hans tjej, dom är ju så söta med varandra och jätte kul att dom har hittat varann Grattis till er båda :).  

Min lillebrors tjej gjorde en jätte fin present till mig med en bild på mig och Melwin där hon hade skrivit lite fina saker till mig, verkligen en jätte fin gåva blev verkligen jätte rörd när jag fick den!!! Tack så jätte mycket!! Så det betyder att man inte är jätte tråkig som syster när ens lillebror vill umgås med än :) Så Måste bara säga till er att ni måste hålla i hop ni är ju verkligen det perfekta paret!! Puss på er SÖtnosar!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards