mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Torsdag

Av Caroline Lensen - 4 mars 2010 23:45

Idag har det inte heller hänt sådär jätte mycket jag vaknat och så matade jag Melwin vid 8 sen ville han inte somna om så jag fick så snällt vara vaken med honom. Klockan tio så fick han lite potatis och majs puré och sen så fick han päron puré han ser så himla söt ut när han sitter där och funderar på vad det är jag stoppar in i munnen på honom, men han verkar gilla de och det är ju bra.

Efter han hade ätit lite och vi hade klätt på oss lite kläder så körde jag min pappa till sitt jobb och meningen var att jag och min mamma och Melwin skulle åka dit och jobba efteråt men eftersom jag och pappa ansåg att mamma behövde få komma hem och vila lite så körde jag hem.

Samtidigt som mamma vilade så passade jag också på att vila :).

Sen när vi vaknade så tog vi en promenad med Obelix och sen lagade vi mat.


Efter maten så körde jag mamma till UNICEF-mötet på Redbergsplatsen och sen åkte vi och hämtade pappa och körde hem honom, följde med upp och vi bakade muffins ( som blev veganska) och sedan var det bara att sätta sig i bilen och hämta mamma igen haha snacka om att jag har känt mig som en chaufför idag, men det göt inget för jag tycker att det är kul att köra. Väl hemma igen så väntade vi på mammas kusin och under tiden så la jag citron glasyr på citron muffinsen och dom blve verkligen goda, jag var lite skeptisk jag menar baka muffins utan ägg trodde de skulle smaka konstigt men inte alls man känner ingen skillnad liksom.


Nu sitter jag här i soffan och funderar på om det inte snart är lägg dags för i morgon blir det till att åka till kontoret och jobba lite :), känns skönt att ha någonting att göra.

Melwin ligger redan och sover och han är den enda för här är alla uppe haha värsta nattugglorna i den här familjen.

Nej God natt på er och så hörs vi!! Kram Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards