mammatillMelwin

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Caroline Lensen - 5 mars 2010 10:42

God morgon!! Nu har man vaknat upp eller snarare för typ två timmar sedan och det är fredag...hmm undrar vad man skall hitta på idag då? min älskling ligger fortfarande och sover, men men ibland är man trött. Jag vet inte om jag har skrivit det någon gång men vi har ju börjat att ge Melwin smakprover och det ser ju så himla gulligt ut, han sitter verkligen och funderar på vad det är vi stoppar in i munnen på honom. Men än så länge  så har han ätit och sett glad ut :).

Så nu tänkte jag att jag skall värma lite mat och mata honom och sen blir det frukost till mig och Magnus om han har vaknat när jag är klar.

Shit alltså det är inte det lättaste att sitta och skriva med en unge jämte sig som vill vara med och trcka på knapparna har fått radera en hel del och skriva om eftersom han sitter och trycker in massa knappar haha datanörd redan som resten av släkten.

Nej nu måste jag börja göra lite i ordning och mata Melwin.

Puss på er så länge

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards