mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Caroline Lensen - 3 mars 2010 23:39

Nu var det ett tag sedan som jag skrev här och det har varit lite mycket nu så det är därför. IDag fick vi förrästen våran Box låda i Falköping.

I måndags var vi på IKEA och kollade lite grann och planerade inför dopet, det är riktigt kul att kolla runt på olika dekorationer och dukar m.m

Sedan var vi och handlade ingredienser till tårta så att jag kunde baka en tårta till min älskling eftersom han fyllde år igår. Tårtan blev verkligen jätte lyckad var lite osäker först. Så igår firade vi min älskling med tårta och mys och sen så kollade vi på en film.

Idag fyller min Storebror (Roberth) år, skickade ett sms i morse och skrev Grattis och hoppas att han har haft en jätte bra dag idag och att han fick något roligt i present. Sen så har jag varit med mamma och pappa nere på kontoret och jobbat idag och det var väldigt kul att komma hemifrån lite och göra något annat är bara sitta hemma, asså jag saknar verkligen sommar kan inte snön bara försvinna så att vi kan få lite skönt väder ute utan halka så att man kan gå ut och göra något roligt, slippa ta på sig en himla massa med kläder.

Hoppas verkligen att sommaren kommer snart.


Just det jag måste ju berätta jag skulle starta datorn i morse för att kolla min mejl och gå in på facebook men datorn vägrade att starta så jag blev tvungen att formatera om hela datan snacka om jobbigt, allt bara försvann som tur var så hade jag ju sparat alla bilder som var på datorn i alla fall, och visst det fanns ju mer saker som jag hade velat ha men bilderna var ju i alla fall det viktigaste och speciellt eftersom att kameran verkar vara borta.


Sen håller vi på och kollar runt lite efter kläder till dopet, Magnus vet nästan vad han skall ha på sig menjag har ingen aning ännu jag vet inte om jag skall ha byxor, kjol eller klänning. Men jag tittar vidare och hoppas att jag hittar något snyggt att sätta på mig :).


Nu skall jag snart gå och lägga mig och önskar er God natt och sov så sött :)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards