mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Caroline Lensen - 10 mars 2010 14:00

Nej nu har jag varit riktigt dålig på att skriva här, men det är så att så fort jag sätter mig här vid datan så ör det en liten herre som skriker på mig och vill ha min uppmärksamhet och när han sover så försker jag att hinna med sånt som inte hinns med annars, som att ducha laga mat och städa lite.

Men i alla fall, helgen var väldigt mysig, i fredags så käkade vi godis och kollade på Luftslottet som sprängdes det var jätte mysigt för vi var samlade allihop runt tv:n. :) På lördagen hade vi tacoskväll och kollade på melodifestivalen, asså jag fattar inte vilket dumt system dom har på den här andra chansen, varför kan inte alla möta alla jag menar det var ju två som mötte varandra som var jätte dåliga båda två och sen är det två bra som möts och då är det bara en av dom som får gå vidare.

På söndagen hjälpte jag min mamma och hennes kompis att förbereda deras föredrag som dom skall hålla nu på söndag, har även blivit varje kväll i denna veckan.

Igår var våran lilla kärlek jätte lessen och ingenting man gjorde dög, men på natten klockan halv två då jävlar kom han igång och var glad och tjolade på. Haha skall han också bli en nattmänniska som resten av släkten??

Idag har det inte gjorts så jätte mycket vilade lite med mina älsklingar en timme :) och min stora älskling har varit på jobbintervju idag och jag tror att det gick ganska bra men vi får svar senare i veckan hur det blir, så ni får hålla tummarna för oss.

Nu börjar det också att närma sig för dopet, min födelsedag och våran flytt.

Nu skall jag göra någonting att äta vad vet jag inte riktigt ännu men de visar sig, och under tiden får ni ha det så bra, skall försöka få tid att skriva lite mer senare :)

Puss på er :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards