mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Caroline Lensen - 10 april 2011 11:22

Ja då var det Söndag och vädret ute är jätte fint, bara väldigt synd att det är städdag idag :( så vi får hoppas på fler fina dagar nästa vecka så vi kan vara ute :). I förrgår var vi ju ut och gick och Melwin gungade en massa det tyckte han var sååå himla kul. Han bara skrattade och skrattade.


Så denna söndag började i morse klockan halv nio av att våran söta lilla skrutt vaknade och ropade upp oss, så låg vi och drog oss en stund och sen blev det Melwins favoritfrukost, pannkakor. Nu tar vi det lite lugnt före Melwins sov dags som är om ca 30 minuter. Kanske skulle passa på att vila lite med honom så att jag blir pigg inför städningen, eftersom att jag kom i säng ganska sent. VI får se, somnar jag så somnar jag :)


Nu får ni han en underbar dag i det fina vädret! Massa kramar från oss :)


 

Av Caroline Lensen - 10 april 2011 01:20

Ja då skall jag försöka skriva lite vad som hänt dom senaste dagarna. Jag har pluggat en himla massa, har suttit uppe fyra nätter irad till ca 04.00 och pluggat. I går natt gick jag och la mig klockan 04.45 och gick upp när Melwin vaknade klockan 07.30 så man kan nog säga att min kropp är lite ur balans, och att den känner sig slö.

Men men det är bara att kämpa på, och just nu känns det verkligen som jag kämpar i motvind, eller kanske till och med i storm. Men men det är ju tyvärr så det brukar funka i mitt liv. När det börjar kännas som att saker hamnar på plats och det äntligen börjar att ljusna då skall det vara någonting som inte funkar som det ska.

Men men stark som jag är så kämpar jag på och ger inte upp, flyr inte vardagen utan kämpar hårt!!


Något annat som hänt är ju då att jag fått svar på min kurs att jag kommit in, och häromnatten när jag satt och räknade ihop hur många poäng jag har så insåg jag till min förskräckelse att jag hade sett fel. Historia A ligger ju inte på 50 poäng utan på 100 poäng. Och jag hade ju sökt Företagsekonomi A som är 50 poäng vilket innebär kris för csn om jag inte byter 100 poäng mot 100 poäng. Kontaktade min syo och försökte få tillbaka Historien men då hade dom redan hunnit skriva ut mig så nu har jag kommit in på Företagsekonomi B också som ligger på 50 poäng denna terminen och 100 poäng nästa termin. Så just nu fram till sommaren så läser jag alltså 7 ämnen. Fråga mig inte hur jag orkar eller hur jag hinner med. Men jag lovar att jag ser framemot sommaren :)

Nu skall jag plugga lite till sen blir det sängen för att gå och upp i morgon och ha lite storstädning och studier på schemat.

Massa kramar till er alla!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards