mammatillMelwin

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Caroline Lensen - 12 april 2011 11:35

Ja då var jag ju i Skara igår och hade Svenska B, där vi pratade om medernismen och arbetarförfattare, måste faktiskt säga att det till och med var lite intressant, det var min sista lektioni Svenska B enda träffen som är kvar är nu att boka ett muntligt prov som skall göras så får titt i min almenacka och se hur jag skall göra. Nu börjar det liksom bli verkligt att det snart är slut på denna terminen och måste säga att det är lite blandade känslor. En stor glädje att stressen snart är över och att jag skall få några sov timmar och få sova på nätterna :) jippi. Men samtidigt så är det så himla mycket som jag har kvar att göra.

I natt fick jag gjort en inlämning i Företagsekonomi A, en inlämning i Matte B och sen han jag börja på den större inlämningen i Bokföring och så pluggade jag på MAtteprovet som jag skall ha idag. Sängen mötte jag i morse klockan kvart i sex, och klockan 8.10 väcktes jag av min lilla ängel, och jag kan lova att jag inte alls kände mig pigg och inte alls hade någon som helst lust att gå upp ur sängen.

Men det är värt det och jag vet att jag kommer få tillbaka det senare, jag menar jag är ju bara 23 år sova kommer jag ju få göra och stressa mindre kommer nog en dag då jag kan stressa ner också. Men att få vara hemma med min underbara lilla sötnos tills han är 3 skulle ju vara värt allt kämpande.

Jag har nämligen den teorin att han skall kunna prata och gå innan han börjar dagis, och pratar gör han ju och nu får han vänta tills han kan prata innan han får börja på dagis. Sen gäller det ju att träffa barn på annat sett och det gör vi så jag tror inte det är några problem.

Nej nu skall Melwin sova lite så jag skall passa på att också vila lite, sen skall jag plugga på matteprovet när jag vaknar och ikväll runt 17.00 åker jag till Götene för att ha lektion mellan 18.00-21.00 och när jag kommer hem blir det att plugga på morgon dagens Svenska prov på språkriktighet.

Puss och Kram på er och hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards