mammatillMelwin

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Caroline Lensen - 2 april 2011 21:27

Ja idag är det ju då lördag :) denna dag har spenderas genom att jag har faktiskt pluggat en hel del på mitt prov i Bokföring och jag har lite kvar på kapitel fem att läsa sen skall jag bara repetera så det sätter sig inne i huvudet för nästa vecka skall jag ha prov.

Melwin har varit ute i mormor och morfars trädgård tillsammans med Melwin och åkt bobbycar och gungat i gungan som han fått av sin lillamorfar och som just nu hänger i ett träd på morfar och mormors tomt. God mat har vi också ätit både igår och idag :) Igår blev det tacos och så firade vi min födelsedag igår kväll med tårta och kaka och film, vi kollade på inception men det slutade med att det bara var jag och mamma som såg klart den. Klockan 02.00 var filmen klar. En helt okej film faktiskt absolut inte den sämsta men inte heller den bästa filmen men klart se värd.

Idag åt vi kyckling och ris som pappa gjorde och alla ni som känner min pappa vet att han gör mycket god kyckling :)

Nu har vi precis kollat klart på körslaget och mormor har nattat lilla Melwin som åt lördags godis och kollade på film tillsammans med morfar och mormor :)

Nu får vi se vad som händer om det kanske bli någon film. Sen blir det faktiskt till att plugga klart kapitel fem och skriva ut de och plugga lite på det. MAssa kramar till er alla :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards