mammatillMelwin

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Caroline Lensen - 6 april 2011 16:09

Jippi :) Nu har jag fått byta kurs!! Fan va nice. Jag kommer nu att läsa Företagsekonomi istället för Historia A. Nu kommer då bara nästa problem haha jag måste ha tag i boken så fort som möjligt, och för er som går på komvux vet ni ju att böckerna är aldrig billiga     :( men men vad gör man inte. Nu skall jag snart gå och plugga lite andra ämnen.

Massa kramar till er alla!!


 

Av Caroline Lensen - 6 april 2011 15:43

Grattis!!! Säger jag till världens finaste bror!! Hoppas att han får en toppen födelsedag!! Tyvärr kan vi ju inte fira den med honom, men vi firade han för några veckor sedan!!

Älskar dig lillebror!! Massa kramar från oss alla!!


Hipp hipp hurra



 

Av Caroline Lensen - 6 april 2011 01:00

Ja då börjar jag faktiskt att bli trött, klockan är 01.00 och jag har varit vaken sen klockan 08.30 då Melwin vaknade. Och jag som somnade sent i natt också. Men men nu blir det inom en halv timme sängen för mig eftersom att jag skall vara i skolan i morgon klockan 10.00 och ha naturkunskap :) skall bara skriva ner lektionsanteckningarna nu innan jag lägger mig. Blir så mycket lättare att följa med på lektionen om man redan har anteckningarna så slipper man att stressa med att hinna skriva :)

Hoppas att ni haft en bra tisdag idag. Har ni gjort någonting roligt? Skriv gärna och berätta :).

Snälla håll tummarna för mig att min syo hör av sig och talar om att jag kommit in på den kursen som jag har sökt också. Det vore verkligen kanon.

Nej nu blir det skriva och sen sova :) NAtti natti och sov så gott.


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards