mammatillMelwin

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Caroline Lensen - 11 april 2011 11:43

Ja då var det ju måndag igen....jag gick och la mig runt halv fyra i natt och så väcktes jag av mitt underbara lilla bustroll klockan 09.00 Så låg vi och myste lite i sängen. Och klockan 10 ungefär så ringde Melwins mormor och undrade om dom kunde få se Melwin i cam. Så vi loggade in på msn och väntade på dom medan dom startade sin dator, och helt plötsligt dök det för Melwin upp tre kända små filure, mormor, morfar och lillemorfar :). Fundersam och lite nyvaken satt Melwin och tittade. Sen har vi ätit lite frukost, borstat lite tänder och nu skall jag snart börja diska, sen blir det till att plugga lite och sen går min buss 15.35 till Skara. Min bok har också kommit idag i Företagsekonomi A så den skall jag hämta ut också, sen hoppas jag på att dom andra böckerna kommer i morgon :)

Nu måste jag rusa :) kram på er och hoppas att ni får en bra måndag!!


 

Av Caroline Lensen - 11 april 2011 00:04

Jaha då har vi gett oss in på en ny vecka, med nya möjligheter och nya äventyr! Vi lämnar föra veckan bakom oss och så tittar vi framåt :)

Så har ni några planer inför kommande vecka?

Själv har jag lite måsten faktiskt:

Måndag - lektion (Svenska B) i Skara klockan 17.00-19.30

Tisdag -   lektion (Matte B) i Götene 18.00-21.00

                      Träff Online (Bokföring) 17.30-19.30

Onsdag -  lektion (Naturkunskap A) i Falköping 10.00-12.00

                      Prov i Falköping (Svenska A) 13,00- till jag är klar

Torsdag -

Fredag -   Prov i Falköping (Naturkunskap A) 13,00 - till jag är klar

Så detta är då mina "lektioner" som jag har som är bokade sen blir det en himla massa mys, ätande, pluggande, blöjbyten, kärlek och massa annat däremellan. Men man kan väll säga att det är detta jag måste hålla koll på :) resten går på rutin.

Nu skall jag plugga lite sen får det allt ta och bli sängen!! Puss och Kram på er!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards