mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 10 april 2011

Lägesrapport!

Av Caroline Lensen - 10 april 2011 01:20

Ja då skall jag försöka skriva lite vad som hänt dom senaste dagarna. Jag har pluggat en himla massa, har suttit uppe fyra nätter irad till ca 04.00 och pluggat. I går natt gick jag och la mig klockan 04.45 och gick upp när Melwin vaknade klockan 07.30 så man kan nog säga att min kropp är lite ur balans, och att den känner sig slö.

Men men det är bara att kämpa på, och just nu känns det verkligen som jag kämpar i motvind, eller kanske till och med i storm. Men men det är ju tyvärr så det brukar funka i mitt liv. När det börjar kännas som att saker hamnar på plats och det äntligen börjar att ljusna då skall det vara någonting som inte funkar som det ska.

Men men stark som jag är så kämpar jag på och ger inte upp, flyr inte vardagen utan kämpar hårt!!


Något annat som hänt är ju då att jag fått svar på min kurs att jag kommit in, och häromnatten när jag satt och räknade ihop hur många poäng jag har så insåg jag till min förskräckelse att jag hade sett fel. Historia A ligger ju inte på 50 poäng utan på 100 poäng. Och jag hade ju sökt Företagsekonomi A som är 50 poäng vilket innebär kris för csn om jag inte byter 100 poäng mot 100 poäng. Kontaktade min syo och försökte få tillbaka Historien men då hade dom redan hunnit skriva ut mig så nu har jag kommit in på Företagsekonomi B också som ligger på 50 poäng denna terminen och 100 poäng nästa termin. Så just nu fram till sommaren så läser jag alltså 7 ämnen. Fråga mig inte hur jag orkar eller hur jag hinner med. Men jag lovar att jag ser framemot sommaren :)

Nu skall jag plugga lite till sen blir det sängen för att gå och upp i morgon och ha lite storstädning och studier på schemat.

Massa kramar till er alla!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards