mammatillMelwin

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Caroline Lensen - 24 maj 2010 21:35

Nu börjar denna dagen att lida mot sitt slut. Vädret har varit underbart idag okej det har varit lite blåsigt men om man bortser från de så har det varit jätte fint.

Har dock inte gjort sådär jätte mycket varit på lagret på hisingen och ställt in lillebrorsans golfbage eftersom den har tagit mycket plats här hemma och stått i vägen för alla. Sen var vi och handlade lite på CoopForum. Och nu har vi varit hemma en stund och kollat lite på lägenheter har vi tur så får vi kanske en lägenhet snart så vi håller tummarna, och skulle de nu vara så att vi får den så är det faktiskt inflyttning redan nu på måndag :) hoppas hoppas.

Sen har här ätits äggsmörgås med kaviar och Melwin har ätit gröt :).

I morgon är älsklingen ledig så beroende på väder skall vi försöka att hitta på något kul.

Nu skall vi nog se på en film så kram på er och hoppas ni haft en bra dag!! 

Av Caroline Lensen - 24 maj 2010 17:38

Vi var på sjöfartsmuseet när Melwins storebror var här och då köpte jag och min man en piratebandana till Ludwig men jag var bara tvungen att prova den på Melwin idag och den blev jätte söt på honom så måste nästan köpa honom en lika dan :)      

         

Av Caroline Lensen - 24 maj 2010 17:37

Nu har jag öppnat en Gästbok så ni får gärna skriva någonting där så skulle jag bli glad :) En hälsning eller nått ni vill jag skall skriva om kanske eller kommentarer på min blogg :)

Av Caroline Lensen - 24 maj 2010 13:41

Så nu går vi in i en ny vecka och nya möjligheter :) hoppas att vädret får fortsätta som det gjort dom två senaste dagarna det har ju varit underbart väder ute. Melwin har ätit sin lunch ute nu tre dagar i rad. 

Har fortfarande inte fått tag i BVC och dom skall finnas för våra barn hmmm de BVC som vi går till är i alla fall skit, fattar inte att sånna människor kan jobba på ett ställe där man skall bry sig om barn men känns som dom skiter i dom. Har ringt två dagar i rad och lämnat in meddelande på deras telefonsvarare där dom klart och tydligt säger att lämna ett meddelande efter pipet så ringer vi upp samma dag eller dagen efter.....hmmm konstigt för samtalet därifrån verkar vara långt borta. Nu börjar visserligen Melwin att bli lite bättre men jag vill endå göra ett allergi test för att se om han kan vara allergisk.

Så vad har mer hänt i mitt liv...ja inte så där jätte mycket eftersom att Melwin inte vart helt 100 så har det varit väldigt lugnt. Men denna veckan är han bättre och vi skall försöka hitta på lite saker :). I morgon är hans pappa ledig så då kanske vi kan hitta på något kul vi får väll se. 

Nu skall jag i alla fall gå och slänga in en tvätt sen skall jag sätta mig på balkongen och läsa en bok. 

Kram på er!! Hoppas att ni njuter av de fina vädret

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards