mammatillMelwin

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Caroline Lensen - 18 maj 2010 11:30

Jag ahar verkligen haft bloggtorka och inte vetat vad jag skall skriva, och inte heller egentligen vad det är som är så intressant att läsa....sen måste jag väll också erkänna att det är jobbigare att skriva varje dag när man inte har en egen dator utan hela tiden måste låna någons.

Så en uppdatering av vad som har hänt...Melwin är fortfarande snuvig och hostig verkar inte som det ger med sig men frågan är om det verkligen är en förkylning eller om det är så att han kan vara allergisk.

I helgen hade vi Ludwig här på besök och för er som inte vet vem de är så är det min mans äldsta son han fyller 5 nu till sommaren. Eftersom Magnus jobbade både onsdag, torsdag och fredag så försökte jag att hitta på något kul med Ludwig och i torsdags så var min mamma ledig så hon passade Melwin och jag och Ludwig åkte till Lek och Buslandet. Det verkade som det uppskattades, men trött var han när vi kom därifrån :). På lördagen när Magnus var ledig var det meningen att vi skulle åka till Borås Djurpark men det bokstavligen vräkte ner den dagen så vi bestämde oss för att göra nått annat och meningen var då att vi skulle gå på Universeum istället men när vi kom dit så var det kö enda ut till ingången så där hade vi lätt fått stå i 40 min, så vi bestämde att vi åker och fikar och sen går vi på sjöfartsmuseet, verkade uppskattas de också så det gjorde nog inte så jätte mycket eftersom vi inte hade sagt något innan heller vad vi skulle göra så hade han ju inte förväntat sig något heller och det var ju bra. 

Igår fick jag hämta ut mitt körkort också, eftersom jag gift mig och bytt efternamn så måste ja skaffa ett nytt körkort.

Och idag händer inte sådär jätte mycket jag skall försöka hitta en barnläkare som jag kan ta Melwin till för att se om det är en vanlig förkylning eller om det kan vara någonting annat.

Kram på er och hoppas att allt är bra med er

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards