mammatillMelwin

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Caroline Lensen - 19 maj 2010 13:49

Så var det Onsdag igen och lilleman är fortfaranade sjuk....är det normalt?+ Har försökt få tag i BVC hela dagen men inget svar, så hoppas att dom ringer tillbkaa i morgon annars skall jag terra dom i morgon och ringa hela dagen :).

Det komiska är att näsan rinner och han hostar en hel del men han är ändå pigg och glad och äter som en häst, och det är väll därför som inte vill göra någonting på BVC. Påstår att man är för orolig....men det kan ju vara någonting. Jaja jag skall i alla fall ringa dom i morgon om dom inte ringer tillbaka till mig. 

Så vad händer idag?? Ja du ingen aning vädret är ju underbart ute, så ut ska vi men jag vet ännu inte vad vi skall hitta på. Magnus och jag skulle behöva köpa oss ett par varsinna skor kanske är det man skall åka iväg och göra i detta fina väder.....nja känns som man skall vara ute men dte är ändå akut för min man att ha ett par skor för han går runt i sina vinterkängor ännu....haha. 

Nu har lilleman vaknat efter att bara ha sovit en timme, shit asså han sover ju ingenting nu för tiden ska det verkligen vara så....

Så nu måste jag avsluta ta en dusch och göra mig i ordning för att gå ut i det underbara vädret :) Puss på er :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards