mammatillMelwin

Alla inlägg under oktober 2010

Av Caroline Lensen - 21 oktober 2010 02:26

Hade skrivit värsta långa inlägget sen bara allt försvann!! Jävla piss dator...oj ursäkta svordommarna. Får uppdatera er i morgon istället efter bak och BVC samtal och grejer!! Natti natti på er sötnosar och sov så gott om ni inte redan sover vilket dom flesta säkert gör!!

Av Caroline Lensen - 17 oktober 2010 13:31

Ja nu har det åter igen varit dåligt med skrivande här i bloggen, men jag hinner inte riktigt med sen har jag ju varit i Göteborg ett par dagar och hälsat på familjen. Annars så har de bara varit pluggande som gällt. Många sena nätter men de ger ju resultat så de är ju bra. I morgon har jag något hemskt att se framemot....not....jag har världens fobi för att redovisa inför klass och ännu värre blir de när det är engelska de handlar om. Och i morgon skall jag ha ett 10 minuter låångt tal om valfrit ämne och jag börjar redan att må dåligt inför detta...har inte ens kommit fram till vilket ämne jag ska snacka om ännu. usch fy fan. Men de skall väll förhoppningsvis gå hyfsat bra.

Sen på tisdag har jag matte prov i Götene så blir 10 mils körning fram och tillbaka. Så kan de vara. Så vad har hänt hos er då någonting roligt??

Skriv gärna om ni har något förslag på ämne som jag kan snacka om.

Kram så länge.

Just de jag måste ju skriva, kommer inte ihåg om jag skrivit de....men melwin går när han håller sig i saker så han brukar promenera runt soffbordet och längs med soffan. Min sötnos :)

Av Caroline Lensen - 12 oktober 2010 11:06

God morgon på er allihopa, nu har jag och Melwin varit vakna ett litet tag och myst lite grann, han är ju så mysig på morgonen och kramar och pussar sin mamam :) hihi. Nu sitter han på golvet och leker och pratar med katterna. Men han är ett litet busfrö också, han vet vad han skall göra som han inte får. Vi har en glasdörr in till vårat vardagsrum, den älskar han att stå och slå på.....hmm Sen gillar han att krypa in i badrummet och försöka äta kattsand men problemet är att mamma hör och ser allt, nästan så man kan tro jag har ögon i nacken haha. Så planerna för dagen är att diska, plugga och få besök av mammsen och pappsen : ) mysigt. Sen får vi se om de kanske hände något mer spännande under dagen men de är i alla fall de som står på schemat.

Kram kram på er allihop och hoppas ni får en underbar dag i de fina vädret (här är de det i alla fall )

Av Caroline Lensen - 11 oktober 2010 23:45

 

Melwin har inte lärt sig att man sitter ner när man badar :) Han tycker de är mycket roligare att leka med vattenstrålen haha såå söt min lilla skrutt


   

Ser nästan lite små trött ut, hade jag hoppats men när vi badat klart klockan 21.00 kvällsbadet så var de en liten herre som verkligen inte ville sova utan han höll mamma vaken till 01.15 Kan bli så vissa nätter


          

Pappas nyklar är de bästa Melwin vet. Spelar ingen roll om han är arg eller lessen ger man honom ett par nycklar så blir han glad och tyst :)


     

Stiliga killen :) här har han på sig kläder som han fått från sin morbror Roberth och hans fina familj :)


   

Kolla vilken stil haha så här sover man som bäst haha :)


 

Av Caroline Lensen - 11 oktober 2010 23:43

Nu ber jag verkligen om eran hjälp!! Jag skall göra en muntlig redovisning i Engelskan och jag vet inte vad jag skall prata om....vi får välja vilket ämne vi vill, så snälla kom med lite förslag så är ni jätte gulliga!!

Av Caroline Lensen - 11 oktober 2010 23:31

Här har de faktiskt inte hänt så jätte mycket, de känns inte riktigt som de finns tid till allt skulle vilja ha några fler timmar på mitt dygn :) någon som vill ge mig? Har hunnit med en hel del pluggande dock på natte tid när alla andra människor antagligen sover och lilla jag får sitta uppe och plugga :( men de är ett val jag själv har gjort så skall inte klaga. Så vet inte vad jag skall skriva om riktigt mer än att jag har pluggat som en galning och myst med min lille och min store prins :)

Av Caroline Lensen - 9 oktober 2010 00:43

Tyvärr är det så att min blogg inte ligger bland dom högsta prioriteringarna på listan så därför kommer de bli mycket mindre skrivet här och jag hoppas att ni har förståelse för detta, men jag lovar att jag skall skriva så fort jag får lite tid över. I går kväll satt jag uppe till klockan 6 i morse och pluggade. Sen vaknade Melwin klockan 9.20 då puttade jag på Magnus och sa till honom att han fick gå upp för jag orkade inte jag var helt slut kändes som någon hoppat på mig och ögonen ville liksom inte hålla sig uppe heller. Och Magnus och Melwin gick upp och jag somnade om på 3 sekunder :) och jag sov till hör och häpnad klockan halv två haha men de är inte så konstigt med tanke på att jag inte sovit alls mycket dom senaste dagarna.

Och idag hade jag en uppgift som skulle vara inne före klockan 00.00 och tror ni inte då att Melwin har bestämt sig för att han vill inte och skall inte sova!! så min uppgift vart inte inne förrän klockan 00.30 så jag hoppas att min lärare kan se över med de. Och vet ni vad......Melwin sover inte än han och hans pappa ligger inne i sovrummet och försöker sova, ändå har Melwin bara sovit ca 2 timmar mitt på dagen. En timme mellan 12 och 13 och en timme mellan 15 och 16 ca. Så jag vet inte riktigt hur han orkar faktiskt.

Nu skall i alla fall jag fortsätta lite med mina studier de blir inte riktigt lika sent som i natt man någon timme till måste jag sitta eftersom jag har en hemuppgift i Rättskunskap som skall vara klar i morgon.

Så natti natti på er som redan sover eller skall lägga er!! Kramis

Av Caroline Lensen - 4 oktober 2010 23:00

Är jag det som folk brukar kalla plugghäst?? Känner mig som de i alla fall. Har pluggat hela dagen idag eftersom jag hade typ muntligt förhör idag, det gick bra och mina inlämningar som skulle skickas in i går fick jag in igår också :) så nu är det till att fortsätta plugga ligger lite efter i vissa ämnen så nu måste jag nog sätta lite fart och inte försöka hitta saker som är roligare hela tiden. Längtar till jag läst klart kärnämnena och kan börja läsa någonting som jag själv tycker är kul liksom.

Nä så nu skall jag gå och plugga, skall läsa min engelska bok som vi skall läsa oc skriva en recension om. Boken heter Tyesdays with Morrie. Det är min lärare som valt att vi skall läsa den boken :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards