mammatillMelwin

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Caroline Lensen - 29 oktober 2010 23:02

Ja nu bakas det för fullt :) tårta och lite annat gott för i morgon fyller min lilla prins 1 år!! Hade gjort ett jätte fint inlägg som jag skulle lagt in igår innan vi åkte hit till mamma och pappa men det hände någonting med våran dator så jag får lägga in det när jag kommer hem istället och hoppas på bättre tur då. Det var en liten återblick på det året som har gått för er som blir lite nyfikna. Men nu måste jag återgå till mitt tårtbakande men snälla håll tummarna för mig för det verkar som jag har gett mig på någonting väldigt svårt.....bilder kommer att komma i mitten på nästa vecka när det lugnat ner sig lite för har en hel del att göra fyra inlämningar och två prov och kalas innan tisdag skall allt vara klart så ni kanske kan förstå min stress....plus en tårta som jag verkar ha valt som är på tok för avancerad men men vi får se hur de går natti natti på er som skall sova för mig blir de kalas bak halva natten och lite pluggande där emellan...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards