mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Caroline Lensen - 21 oktober 2010 22:53

Så nu kommer den uppdatering som jag skrev igår men av någon konstig andledning bara försvann upp i tomma intet...

I måndags fick Melwin äta sitt första mål mat alldeles själv :) haha de gick faktiskt ganska bra, man hör många föräldrar säga att det är kladdigt och ligger mat överallt. Men jag måste säga att så var inte fallet här utan det var någon liten makaron och någon liten köttfärsklump på golvet annars var det väldigt fint på golvet värre var själva Melwin som hade köttfärs i håret och i ansiktet och till och med i örat haha :)

Melwin har varit lite krasslig nu i några dagar lite nedstämd och hängig och haft lite problem med magen men det verkar som att de håller på och rätta till sig idag kunde jag nämligen skymta den goa och glada killen igen :)


Så vad har mer hänt...jo jag hade matteprov i tisdag, har ännu inte fått svar på de men tror att de gick ganska bra faktiskt G får jag nog i alla fall. Sen har jag en hel del inlämningar och en bok på 500 sidor som måste läsas klart de är lite svårt att hinna med allt men skriver schema åt mig själv varje vecka, men eftersom Melwin inte varit 100% bra denna veckan så har inte mitt schema följts ordentligt men får blir skärpning på den fronten.


Annars de som händer just nu är väll planer inför ettårskalas som inte blir så stort faktiskt, skall provbaka tårtan i morgon och hoppas att den blir bra! Sen så skall vi träffa mina föräldrar i morgon och åka med dom och kolla på en soffa :) skall bli riktigt kul att se min mamma igen :) hihi älskar mina föräldrar jätte mycket och hoppas att dom vet de.


Sen måste jag ju skriva lite om min man också för de har jag inte gjort på ett tag :( Men händer inte så mycket mer än jobb där....Men jag älskar dig Magnus Lensen du betyder jätte mycket för mig och jag hoppas verkligen att du vet de!! Ser framemot att dela mitt liv med dig älskling :)

Puss och Kram på er allihop nu skall jag plugga lite grann!!

Av Caroline Lensen - 21 oktober 2010 18:31

Idag föll första snöflingorna här i stan. Dom som vet säger att det skall bli mycket snö och kyligare denna vintern...usch jag som inte gillar kyla, snö kan vara mysigt sålänge de inte blir alldeles för mycket. Skall åka pulka med Melwin så fort snön kommer haha undrar sååå om han kommer att tycka det är roligt :)

Av Caroline Lensen - 21 oktober 2010 02:26

Hade skrivit värsta långa inlägget sen bara allt försvann!! Jävla piss dator...oj ursäkta svordommarna. Får uppdatera er i morgon istället efter bak och BVC samtal och grejer!! Natti natti på er sötnosar och sov så gott om ni inte redan sover vilket dom flesta säkert gör!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards