mammatillMelwin

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Caroline Lensen - 1 oktober 2010 13:24

Så nu är jag klar med städningen, disken och packningen :) plus att jag har duschat klätt på mig och duschat melwin och klätt på Melwin. Så nu sitter vi här och väntar på mormor och morfar (melwins mormor och morfar) för att dom skall komma och hämta oss så vi kan åka iväg.

Och jag bara hoppas på att jag inte skall bli så åksjuk idag som jag brukar bli eftersom att jag måste försöka att plugga i bilen, har så himla mycket att göra.

Just nu håller min man på att göra sig i ordning och sen är hela familjen redo att åka :)

Det skall bli jätte kul att träffa Leon och Leah och självklart Roberth, Jessika och Liam också så klart :) Så nu hoppas vi på att min mamma och pappa kommer snart.

Hej så länge!!

Av Caroline Lensen - 1 oktober 2010 11:26

Haha såg precis hur många inlägg jag har gjort på min blogg så var tvungen att skriva ett bara för de :) Detta är alltså inlägg nummer 200, shit har jag verkligen skrivit så många ointressanta inlägg haha. Men i alla fall nu ska jag gå och plocka in disken som jag diskat :) Kram kram

Av Caroline Lensen - 1 oktober 2010 11:22

Idag vart det att gå upp tidigt så att vi skall hinna med allt som skall göras innan de bär av till Uppsala :). Så jag och Melwin vaknade klockan 9 och började dammsuga och Melwin har badat :). Mammas lilla guldklimp är livrädd för dammsugaren, helt sjukt han kröp upp i ett hörn och satte sig och störtlipade. Så jag fick lov att stänga av dammsugaren och fortsätta när han väl somnade. Så nu sover min lille prins, och min stora har ännu inte gått upp.....


Så detta får lov att bli ett kort inlägg eftersom jag har lite kvar att göra innan jag är klar för att åka :). Mamma och pappa kommer och hämtar oss runt halv två, för att åka upp till Uppsala och gå på dop. Så kommer nog inte att skriva någonting nu i helgen, kanske på söndag när jag kommer hem. Massa kramar på er och hoppas att ni får en superhelg för de skall vi ha :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards