mammatillMelwin

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Caroline Lensen - 31 mars 2011 02:55

Ja då fyller man år idag :) hihi inte för att det känns något vidare speciellt, inte ännu i alla fall. Men inte så konstigt klockan är liksom 03.00 och inte så många som är vakna och kan fira mig hihi. Men jag har faktiskt hunnit få några grattis :) och tack till er.


Och nu skall jag gå och lägga mig för annars får jag nog snart hämta tändstickor som håller upp ögonlocken ;). Har pluggat lite inför mitt prov i bokföring är snart klar och läst igenom dom fem kapitlena sen skall jag bara läsa mina egna anteckningar och så måste jag plugga in lite saker och kanske göra lite övningar så jag riktigt kan det :)

Har ännu inte bokat prov men funderar på att göra det till på måndag. Inte bra att skjuta på det för länge eftersom att jag har ett prov till som jag måste boka och det är i NAturkunskapen och det har jag ännu inte börjat läsa på. Men jag är sådan att jag vill göra ett prov i taget för att få det bästa resultatet :)

Nu skall jag sluta skriva och lägga huvudet på kudden. NAtti natti på er och hoppas ni haft en bra onsdag:)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards