mammatillMelwin

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Caroline Lensen - 16 mars 2011 12:56

Hej mina kära bloggläsare. Jag har inte kunnat blogga och detta på grund av att jag inte haft någon dator för våran data pajade i lördags och hade jag inte haft mina underbara föräldrar så hade jag suttit här fortfarande utan dator.

Tyvärr kommer det nog inte att bli så mycket bloggande här på ett litet tag eftersom att jag ligger två veckor efter i mina studier och Melwin är prioritet nummer ett och han är jätte förkyld så han tar en hel del tid och sen kommer mina studier och sen familjen så som ni förstår så kanske jag inte kommer att hinna skriva så mycket. Några snabba korta inlägg skall jag nog kunna hinna med.

Nu skall jag i alla fall passa på att diska lite så mycket som jag orkar eftersom att jag faktiskt också är förkyld. Men får passa på medans min lilla sjukling ligger och sover. Sen blir det till att börja beta i alla skoluppgifter och allt som skall läsas i kapp. Får nog börja med att skriva en lista vad jag skall göra.

Sen vore det jätte kul om ni ställde lite frågor som jag kan svara på eller kommenterade lite :)

Men nu får ni ha en fortsatt bra dag i det fina vädret, massa kramar :)


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards